- Jestem samodzielny w kuchni.
- Znamy te baśnie.
- Chciałbym być matematykiem.
- Wynalazki.
Zamierzenia wychowawczo – dydaktyczne:
- Zapoznanie w wyposażeniem przedszkolnej kuchni
- Zapoznanie z literą „G, g” wielką i małą
- Poznawanie pór roku
- Rozwijanie sprawności fizycznej
- Umuzykalnianie dzieci
- Rozwijanie sprawności manualnej
- Rozwijanie mowy
- Aktywne uczestniczenie w zabawach
- Zapoznanie z literą „W, w” wielką i małą
- Rozwiązywanie zagadek
- Zapoznanie z etapami powstawanie książki
- Rozwijanie muzykalności i szybkiej reakcji na sygnał dźwiękowy
- Rozwijanie umiejętności liczenia
- Rozwijanie słuchu fonematycznego
- Zachęcanie do wypowiedzi na temat baśni
- Zapoznanie z literą „P, p” wielką i małą
- Zapoznanie z nazwami miesięcy
- Zachęcanie do wspólnego działania
- Rozwijanie umiejętności mierzenia długości
- Rozwijanie umiejętności mierzenia objętości
- Poznanie polskich tańców ludowych
Wiersz miesiąca/ „Czytanie” Maria Konopnicka
No, już na dziś dość biegania!
Niech tu nisko siądzie Hania,
Julcia z lalką wyżej trochę,
Na kolana wezmę Zochę,
Bo Zosieńka jeszcze mała.
No i będę wam czytała.
O czym chcecie?”
„Ja chcę bajkę,
Jak to kotek palił fajkę!
Piosenka miesiąca: „Jestem muzykantem” autor słów i kompozytor nieznani
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
Na flecie, na flecie
Firlalalajka, firlalalajka
firlalalajka, firlalalajka bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
na bębnie, na bębnie
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
Na trąbce, na trąbce
trutu tutu, trutu tutu
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
na skrzypcach, na skrzypcach
cimci ricci, cimcci ricci
trutu tutu, trutu tutu
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!